کم خوابی کاربران سایت های اجتماعی
 
پاسخ به سوالات کامپیوتری (نرم افزاری)
سوالات کامپیوتری خود را با ما در میان بگذارید
 
 
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : احسان

 
 
 
سایت های اجتماعی كاربران را از خواب محروم می كنند  
 
 
 
 
   
 
 
    در یك بررسی آماری در انگلیس معلوم شد میلیون ها نفر از مردم این كشور به دلیل مراجعه به سایت های اجتماعی مثل فیس بوك و استفاده از این سایت ها فرصت خواب كافی و مناسب را از دست می دهند.
   
   
 
 
     

در یك بررسی آماری در انگلیس معلوم شد میلیون ها نفر از مردم این كشور به دلیل مراجعه به سایت های اجتماعی مثل فیس بوك و استفاده از این سایت ها فرصت خواب كافی و مناسب را از دست می دهند.

 

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این مطالعه كه روی ۶۰۰۰ مسافر چندین هتل در انگلیس انجام گرفته نشان داد ۷۲ درصد از این افراد در رختخواب قبل از به خواب رفتن مشغول چك كردن مطالب دوستانشان بر روی فیس بوك می شوند و به همین دلیل مدتی از ساعت مفید خواب شبانه خود را از دست می دهند.

 

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، مایكل هاستینگز از متخصصان خواب و ساعت بیولوژیك بدن و از كارشناسان شورای مطالعات پزكشی در بیمارستان انگلیسی «آدن بروك» در این باره تاكید كرد: چك كردن این قبیل سایت ها روی الگوهای خواب كاربران تاثیر می گذارد.

 

این بررسی نشان می دهد افراد تحت مطالعه به طور متوسط ۶ ساعت و ۲۱ دقیقه خواب شبانه دارند كه این میزان یك ساعت و ۳۹ دقیقه كمتر از مقدار توصیه شده ۸ ساعت خواب شبانه از سوی متخصصان است.

 

دكتر هاستینگز افزود: از نقطه نظر الگوی خواب این یافته اصلا خبر خوبی نیست چون تاثیر منفی چشمگیری روی خواب مفید افراد دارد.

 

وی تصریح كرد: مردم هنوز درك نكرده اند كه استفاده از رایانه، تلفن همراه و سایر وسایل الكترونیكی از این قبیل چه تاثیر منفی روی كیفیت و مقدار خواب شبانه آنها دارد و بلكه حتی روی بسیاری از فاكتورهای سلامتی در زندگی آنها تاثیر می گذارد.

 
 
   
   
 
 
      خبرگزارى ايسنا (www.isna.ir)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاسخ به سوالات کامپیوتری (نرم افزاری) و آدرس emdadcamputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 8486
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1